Inapoi in Bucuresti – End of vacation – Vama Veche

“Never take someone for granted. Hold every person close to your heart because you might wake up one day and realize that you’ve lost a diamond while you were too busy collecting stones.”

Ca şi anul trecut am ales din motive de concediu prea scurt, ca destinaţie de vacanţă staţiunea Vama Veche. A fost foarte fain anul trecut, ne-a plăcut tuturor şi a rămas că mai mergem. Nu ne propusesem ca atât de curând, dar cum 3 dintre noi schimbaserăm job-urile la începutul verii, am avut puţine zile de concediu iar ceilalţi…s-au mulat după noi cu gândul că anul viitor o să alegem o destinaţie în afară graniţelor.

Propunerea de a cumpăra bilete pentru Barcelona a venit de la o prietenă şi cum toţi am fost încântaţi de idee, anul viitor acolo vom merge. Pentru a ne asigura că nu vom sfârşi din nou prin Vamă, o să cumpărăm biletele de avion şi vom căuta cazare încă din ianuarie. Ceea ce va îndemn şi pe voi să faceţi dacă vă propuneţi o vacanţă în afara ţării. Atunci biletele sunt la un preţ redus, ştiţi sigur că veţi merge căci veţi planifica din timp zilele de concediu, şi odată achitate drumul şi cazarea, nu vă rămâne decât să strângeţi bănuţi de cheltuială.

Cum a fost în Vamă?

Aş putea să încep prin a-mi manifesta frustrarea că din pricina valurilor mari şi a curenţilor nu am putut intra deloc în apă. Pe lângă asta covorul de alge cu miros înţepător a reprezentat un impediment în a mă bucura de scăldat. De altfel, nici ştirile cum că 9 oameni au murit înecaţi pe litoral week-endul trecut nu au fost deloc încurajatoare.

Astfel că, m-am rezumat la statul sub umbreluţă, cu pălăria pe cap, înfofolită în creme de protecţie cu spf 30 şi cămaşă de plajă care-mi acoperea tot corpul. Rezultatul a fost pe buzele colegilor de birou de azi dimineaţă “Nu te-ai bronzat deloc!” Foarte bine, mi-am zis, asta era şi intenţia.

În altă ordine de idei, cazarea de anul ăsta a fost mult mai ok decât cea de la Sandalandala de anul trecut. M-am cazat la Vila Ana-Maria, în spate la Expirat şi am avut… pat şi baie în cameră, ceea ce pentru Vamă e lux. Preţul pe noapte la cazare a fost de 200 de lei pe week-end şi 150 ron în timpul săptămânii. Gazdele au fost foarte de treabă ţinând cont că am reuşit să rătăcesc cheia încă din prima noapte,  iar pe la 3 dimineaţa i-am sunat şi mi-au dat-o pe cea de rezervă.

All in all, a fost un sejur relaxant, am aflat că vârsta de 30 de ani înseamnă no mixing alchool, că altfel îţi petreci noaptea cu capul în budă, că dacă îţi alegi cu grijă locurile în care mănânci scapi fără intoxicaţie alimentară şi că dansatul pe nisip cu tălpile goale e cel mai bun remediu anti-stres.

Glume de sejur

Amuzamentul de concediu a fost acest articol de pe Times New Roman…şi asta pentru că noi am mers la o săptămână după festivalul Folk You.Şi faptul că într-un exces de zel La Canapele atunci când chelnerul mi-a adus fresh-ul de morcovi cu măr, mi-a spus că nu a mai avut morcovi şi mi-a făcut doar cu măr i-am zis aşa pe un ton care mustea un amestec de uimire cu indignare “Păi şi eu de unde îmi iau azi vitamina A?”… La care, bietul de el, răspunde “Din roşiile din salata pe care aţi comandat-o”. Burn, cu alte cuvinte. Do not try this at home. Şi da, m-am făcut miiiică, miiiică şi dacă aş fi putut în acel moment m-aş fi ascuns sub masă.

Related Post

3 Thoughts on Inapoi in Bucuresti – End of vacation – Vama Veche

1. Noi anul asta am avut un concediu foarte fain la Eforie nord – mult mai tare ca la mamaia – cazare intre 13 si 19 August la vila 55 lei cu baie pe coridor chiar lângă usa noastră ca eu unul nu imi trebuie baie in camera la cum miroase totul a nisip pe acolo, apa foarte limpede si cu nici un val plus ca pana aproape de geamandura cu adâncime foarte mica – puteai sa stai in fund in ea – si de aici si foarte calda – asa ca mai Anuta încearcă sa mergi si aici – cand stai fata in fata cu belona in stânga vreo 15 min de mers o plaja fara șezlonguri si cu o coborâre lina in apa ca la greci.

2. Se pare ca am fost amandoua la mare in aceeasi perioada si am avut parte de aceeasi surpriza neplacuta:o mare furioasa, neprietenoasa, cu valuri turbate, infricosatoare. Niciodata nu am gasit marea atat de agitata ca anul asta. Spre deosebire de tine imensa mea bucurie a fost sa constat ca m-am bronzat cat de cat. Nu foarte tare ca timpul destinat statului la soare a fost scurt. Poate reusesc sa mai pun ceva bronz ca vacanta nu s-a terminat, destinatia e tot Marea Neagra, dar la vecini. :))
    Excelenta alegerea facuta pentru vacanta ta viitoare. 🙂