Ce magarii mai face eMag-ul

De data asta povestea nu este despre mine ci despre ce i s-a întâmplat unei colege cu cei de la eMag. Dar să începem cu începutul. Anul trecut ea și-a achizionat de la eMag un iphone 4s alb. Încă de la început a avut probleme cu el, ba nu se auzea, ba se oprea în timpul convorbirii, ba nu se mai închidea deloc.

Prin vară l-a dus la serviceul lor, i l-au resoftat promițându-i că n-o să mai aibă probleme cu el, lucru care evident nu s-a întâmplat. În ianuarie au început iarăși problemele și s-a hotărât să-l ducă iar la eMag întrucât telefonul mai avea încă un an și ceva de garanție. 

Termenul în care trebuia soluționată problema era de 15 zile lucrătoare, adică 3 săptămâni. În a 16 zi încă niciun răspuns. Atunci ea a fost cea care le-a scris primul mail întrebându-i ce se întâmplă cu produsul ei și de ce întârzie atât de mult răspunsul. La câteva ore primește următorul e-mail scris în grabă și, caracteristic se pare celor care se ocupă de relații cu clienții și pentru care te-ai gândi că stăpânirea limbii române este elementare: 

Produsul receptionat din partea dvs Telefon mobil Apple iPhone 4S, 16GB, Alb,  fost directionat in vederea solutionari catre centrul autorizat de service al furnizorului. In urma verificarilor efectuate s-a constatat ca telefonul a intrat in contact cu lichid, martor find senzorul de umiditate activ. Din pacate in aceste conditii produsul nu mai poate beneficia de garantie si nici nu se poate repara.

 Evident că a mea colegă le-a trimis un răspuns pe care de altfel îl meritau: 

Spuneti ca telefonul a intrat in contact cu lichid si ca a iesit din garantie in a 16-a zi – cand 15 zile era termenul limita de solutionare! Mi se pare … (completati dvs) ca fix la o zi dupa perioada maxima veniti cu un asemenea motiv care putea fi observat chiar din prima zi. Nu am inotat cu telefonul, nu am scapat niciun lichid pe el. Asa cum dvs spuneti ca a intrat in contact cu lichid, pot si eu afirma ca ati turnat lichid peste el cat timp a fost la dvs. Repet, acel senzor se putea observa daca chiar asa era, din prima zi.

Mi se pare bataie de joc felul in care ati “tratat” problema si o sa va reclam la protectia consumatorului

P.S: pentru ca mi-a zgariat retina, “solutionari” si “find” se scriu cu “ii”!

Apoi i-a sunat să le spună că urmează să facă reclamație la OPC, iar răspunsul lor: “Și ce vă oprește?”. Cu alte cuvinte se șterg la popou cu reclamațiile noastre. Nu-ți convine? Asta e, data viitoare nu mai cumperi.  

Voi aveți experiențe neplăcute cu cei de la eMag sau cu alte magazine? 

Related Post

90 Thoughts on Ce magarii mai face eMag-ul

  1. Uitati un mic detaliu. Chestia cu durata de viata a unei piese semiconductoare…Vrei sa te tina 10 ani un pc/laptop/telefon/etc ? Fa-ti unul singur !!! In ziua de azi nu se produc electronice pentru educatie/mass media/ accesibilitate /sociabilitate ci pentru bani , bani cu care cineva mananca adica vreo cateva miliarde bune. E o chestie de logica. Cum mai supravietuiesc cateva miliarde din rasa galbena daca ar tine un gadget 10 ani, care foloseste neaparat un integrat de la ei si doar de la ei?

  2. Sotul meu a dorit sa mi faca un cadou. A ales HTC Desire de pe E-mag. L am primit, l am desigilat, si am introdus sim ul. PrecizeZ ca pe site scria ca e codat pe vodafone si am nevoie de un cod anume la introducerea unui sim orange de ex. Mi au trimis codul tot atunci cu produsul, si dupa ce l am incarcat bateria l am deschis sa pun cartela sim. Ar fi trebuit sa mi apara ‘password’. Ei bine, a aparut ‘cartela sim inexistenta’. Am pus si cartela sotului. Acelasi lucru. Asta s a intamplat joi seara. Am sunat la e mag. ne au trimis la service iar cei de acolo ne au trimis la vodafone, arsis. Am ajuns acolo sambata dimineata. Doamna de acolo a constat ceva remarcabil: telefonul nu accepta nici o cartela sim si facem retur. Ok. Am vrut un alt telefon si nu contravaloarea. Joi este sunat sotul si anuntat ca noi am defectat telefonul, ca un anume slot de la cartela este rupt, si noi am facut asta. Sotul a facut ceva galagie, a sunat pe toti de rand, insa ca de fiecarr data a fost trimis la ‘stimabila ‘ Felicia Schiopu care a tipat ca e vina noastra si ne a inchis in nas spunand ca ne trimite tel inapoi. Dupa o sapt, s a ont sotul cat ar ajunge costul repratiei respectove la un centru din oras. e 80 lei. le a trimis e mail celor de la arsis intreband de telefon si I s a zis ca e in service. Le a zis sa l trimita oricum. Eo au raspuns ca , inlocuiesc vechiul tel cu unul nou si ne trimite factura!! Pe langa cele 7 mil platite ar trebui sa mai platim inca 7!! Ce naiba sa fac acum??

  3. Am achizitionat un televizor de la Emag in urma cu un an si cateva luni , iar acum o saptamana stateam linistit si in timp ce urmaream un program TV incepe sa mi se bruieze imaginea,am oprit televizorul, iar pe cand l-am pornit inapoi a aparut o pata pe ecran , de frica sa nu se intample ceva am oprit televizorul si l-am scos din priza. Dimineata urmatoare duc televizorul la Emag (televizorul mai avand inca 10 luni garantie) si le povestesc cele intamplate si reprezentantii de la filiala din Oradea, dupa ce au inspectat televizorul si au vazut cu ochii lor pata respectiva,mi-au spus ca trimit televizorul la Bucuresti in service. Azi primesc un telefon de la o doamna care imi spune exact acelasi lucru.In interiorul televizorului s-a gasit lichid si ca nu poate fi reparat pentru ca nu respecta termenii si conditiile garantiei si la care ma intreaba doamna daca detin animale de companie i-am raspuns afirmativ,dupa care imi spune ca au fost descoperite urme de urina de fapt (era lichid pana sa afle ca am animale de companie) si reparatia costa 2400 lei (adica pretul televizorului).Tiganie curata.

Leave a Comment